Friday, October 21, 2011

don't you miss meeeeeeeh haa? i really really miss, too much miss to you, seseorang. ah if you know..
di kepalaku aku memikirkan cara mengungkapkan rindu ku padamu, seseorang. sekan mudah di lontarkan lewat mulut saya, tapi tidak. semua terasa berat sekarang.
ehm boleh kita berkenalan lagi? aku menyesal dengan apa yang aku katakan terakhir kali, helooow that's jokes, seseorang. can't you "read" my accent? oh whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???
why you doing this to me? apakah sebegitu tidak berartinya saya? ataukah sebegitu jauh dan tak mengenal nya kita? atau hanya gengsi? malu mengungkapkan. that's not i want, seseorang. pleease.
you can see my eyes. apa aku seperti pembohong? jika kamu benar benar melihat, mataku sudah terlalu jujur mengatakan i love you, i miss you. i want you always be my side, seseorang.
aku mengatakan kepada teman ku kalo lebih baik aku menyerah saja, mereka memberi solusi terbaik, tetapi tetap saja semua keputusan ada di saya. ooh tuhan, ingin aku melepas rasa ini pada seseorang, ingin aku melupakannya, tapi tak sanggup. semuanya tentang seseorang terlalu kuat menempel di otak dan hati, ku.
really miss you, seseorang.
well untuk membuang sedikit rasa rindu, i just can see your picture, that's not enough.
realllllyyyyy miiiiiiiiiiiiiissss you seseorang!!!!

sabtu, 22 oktober 2011, 2.5

No comments:

Post a Comment